Par mums:
24It ir dinamiska un inovatīva kompānija, kas specializējas IT pakalpojumu nodrošināšanā, internetveikals un datorveikals. Mēs meklējam motivētu un profesionālu Klienta apkalpošanas speciālistu, kurš pievienosies mūsu komandai un palīdzēs nodrošināt izcilu klientu pieredzi.
Galvenie pienākumi:
- Nodrošināt augstas kvalitātes klientu apkalpošanu, atbildot uz jautājumiem un risinot problēmas.
- Komunicēt ar klientiem pa telefonu, e-pastu un sociālajiem tīkliem.
- Uzturēt pozitīvu attieksmi un profesionālu komunikāciju ar klientiem.
- Apkopot un analizēt klientu atsauksmes, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti.
- Sadarboties ar citiem departamentiem, lai nodrošinātu efektīvu problēmu risināšanu.
Prasības:
- Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā vai līdzīgā jomā.
- Izcilas komunikācijas un starppersonu prasmes.
- Spēja strādāt dinamiskā vidē un risināt problēmas.
- Labas datorprasmes.
- Latviešu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- Konkurētspējīgu atalgojumu un bonusu sistēmu.
- Iespēju attīstīt profesionālās prasmes un karjeru.
- Draudzīgu un atbalstošu darba vidi.
- Papildus labumus, piemēram, [apmācības, darbinieku atlaides. ).
Alga: No 700 EUR
Kā pieteikties:
Ja esi gatavs pievienoties mūsu komandai un sniegt izcilu klientu apkalpošanu, lūdzu, sūti savu CV un motivācijas vēstuli uz norādīto e-pastu līdz 15.10.2024.