Stabils darbs ar skaidriem uzdevumiem – pievienojies mūsu komandai.
Mēs piedāvājam darbu klientu apkalpošanā un pasūtījumu apstrādē, saistībā ar medicīnas precēm – šļircēm, pārsējiem, saitēm un citām preču grupām.
Galvenie pienākumi:
Sazināties ar esošajiem klientiem pa tālruni – daļa jau veic pasūtījumus, bet citiem jāatgādina vai jāpastāsta par preču piedāvājumu
Piedāvāt vai nosūtīt katalogu, ja klientam vēl nav pasūtījuma
Pieņemt un apstiprināt pasūtījumus
Sagatavot vienkāršus administratīvos dokumentus
Strādāt ar iekšējo pasūtījumu sistēmu (pēc apmācībām – vienkārši un saprotami)
Darba laiks:
Darba dienās no 9:00 līdz 17:30
Ko mēs sagaidām:
Teicamas latviešu valodas zināšanas
Spēju pieklājīgi un saprotami komunicēt
Atbildīgu attieksmi un vēlmi mācīties
Pieredze nav obligāta – visu iemācīsim.
Pilna apmācība tiek nodrošināta – darbs ir soli pa solim izskaidrots un pārskatāms.
Ko Tu iegūsi:
Alga no 1400 EUR (bruto) + bonusi jau pārbaudes laikā
Oficiāla darba vieta ar sociālajām garantijām
Draudzīgs un atbalstošs kolektīvs
Ērta, sakārtota biroja vide
Iespēja piedalīties iekšējos konkursos un motivējošos pasākumos