Klientu apkalpošanas speciālists Neatliekamās medicīnas centrā
Galvenie amata pienākumi:
klientu servisa nodrošināšana Neatliekamās medicīnas centrā;
organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
dokumentu noformēšana un rēķinu sagatavošana;
klientu/pacientu plūsmas koordinēšana sadarbībā ar Neatliekamās medicīnas centra vadītāju;
dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.
Prasības pretendentiem:
vidējā izglītība;
vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
obligātas valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodas zināšanas labā sarunvalodas līmenī;
Piedāvājam:
summēto darba laiku atbilstoši grafikam 12h un 24h režīmā;
dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu;
stabilu atalgojumu (stundas likme 7, 80 EUR/h bruto + 50% piemaksa par darbu nakts stundās) un sociālās garantijas;
atlaides ārstniecības pakalpojumiem pēc nostrādāta gada;
bezmaksas psihoemocionālo atbalstu Slimnīcas darbiniekiem.
CV un pieteikumu (ar norādi konkursam „Klientu apkalpošanas speciālists Neatliekamās medicīnas centrā”) sūtīt slimnīcas Personāla vadības daļai elektroniski uz e-pastu.