Sākšu ar to, ka vienīgais auto pārdošanas iemesls ir ilgstoša uzturēšanās ārpus ES (Norvēģija). Auto ir ļoti labi uzturēts un nekad nav bijusi pat doma to pārdot. Bet dzīve piespēlē savas kārtis un citu reālistisku variantu šobrīd nav. Dažādu birokrātisku šķēršļu dēļ (kā arī kosmiski importa nodokļi), jānodod kādam ES dzīvojošam braucējam un jāmeklē, kas līdzīgs Norvēģijā.
Ekonomiskākais un rafinētākais D4D dzinēja variants (1KD-FTV, 127kW), automāts bez pneimo. Dzimšanas gads 2007. un visu mūžu LV reģistrēts. Šobrīd 315’000km. Pirms 70’000km nomainītas sprauslas un zobsiksnas komplekts. Manā īpašumā pēdējos 45’000km. Eļļas un filtrus mainu ik pa 10k km un attiecīgi dilstošās detaļas mainu kā parādās problēma. Neskaitot bukses, atsaites, bremžu klučus un gultņus, nekādi būtiski remonti nav bijuši. Pagājušajā ziemā nomainīti jauni aķīši un jauns DENSO alternators. Visas oriģinālās un neoriģinālās elektronikas funkcionālas izņemot sēdekļu apsildi (man pilnībā lieka funkcija, tāpēc neesmu pat skatījies, kur vaina). Iepriekšējais īpašnieks pirms COVID autiņu sagatavoja garākam overland pārbraucienam pār Krieviju, kas tā arī netika realizēts. Uzlikts IronMan +45mm lifts (atsperes un štoki), Runva 9500lbs vinča ar dynema štropi, snorkelis, dzinēja un kārbas aizsargs (stiprināts kompozīts, RLM SIA), individuāli izgatavoti aizsargsliekšņi un priekšējā duga, papildus LED priekšā/aizmugurē. Pirms mana laika ir bijis vienā 4x4 Centra “Nakts Labirintā” un apmācībās karjerā, nav mocīts bezceļos. Pats esmu bijis Balkānos, tur krustu šķērsu izbraukājis kalnu ceļus un vienreiz iepēries dubļos, kad reāli arī noderēja vinča. Mana interese un autiņa pielietojums ir overlandings, ceļošana un galamērķi, kur pilnpiedziņa un augsts klīrens noder, taču bez hardcore mocīšanas. Pēdējo gadu nodzīvojis pa Skandināviju, Norvēģijas pašiem ziemeļiem un šobrīd atrodas netālu no Bergenas. Mani hobiji un karjera ved pa interesantiem ceļiem, kad nav laika dzīvot pa servisiem un remontiem. Tāpēc arī vienīgais uzticamais un spējīgais variants ir LC120. Auto aizmugurē ir ielikta modulāra konsole ar atvilktnēm, plauktiem un gultas platformu, ko paturēšu sev. Nekas nav urbts, griezts vai citādi modificēts. Arī viens sēdeklis ir šobrīd izņemts, bet uz pārdošanu tiks ielikts atpakaļ. Aizmugurējiem logiem ir priekšā termoizolācijas ieklitņi, kas ērti noņemami. Šobrīd virsū ziemas radžu riepas, bet uz pārdošanu nāk oriģinālie 17” vieglmetāla diski ar BF Goodrich KO2 AT riepām 265/70r17 (arī rezerves). Līdzi došu jumta reliņus ar bagāžnieku. Trapus un lāpstu paturu sev :) No ekstrām vēl ir parkošanās sensori aizmugurē, video reģistrators priekšā (24/7) un AUX audio kabelis magnetolai.
No tehniskās puses, dzinējs ir bijis ļoti uzticams, eļļu apēd vien 0.7L uz 10’000km, kas nav nekas. Pats mainu eļļas un filtrus un katreiz pārliecinos, ka eļļas sietiņš karterī ir tīrs un bez “aizcietējuma”, ar to problēma nav bijusi. Tie, kas zina LC120, sapratīs par ko runāju. Dzesēšanas šķidrums dzidrs un nezūdošs, vienmēr sekoju precīzai dzinēja un kārbas temp. caur OBD instrumentu, nekad nav ticis pārkarsēts. Piekabi esmu vien pāris reizes vilcis. Pirms iepreikšējās TA bremzes atgaisotas un nomainīts jauns šķidrums. Reduktoros un kārbā tika mainītas eļļas pirms gada un bija tīras. Pazeminātie un bloķis strādā kā paredzēts. Lai gan pēdējā gada laikā nav bijusi vajadzība izmantot, ik pa laikam profilaktiski sajūdzu. Dzinēju neesmu mazgājis, viss ir tā kā izskatās, nav nekas slēpjams.
Vizuāli priekšējais bamperis un sānu sliekšņi būtu jāpārkrāso, ja grib lai viss ir pa smuko, bet tādas mazas vizuālas nepilnības piestāv šī auto tēlam, man šķiet ;) Runājot par tautas lielo biedu rūsu, protams, ka ir, attēlos esmu nobildējis kur, bet salīdzinot ar citiem tirgū esošajiem LC120, šis nav nekas (pats ilgi meklēju, pirms atradu kompromisu). Apakšā rāmim šur tur ir virspusēja korozija, metināts nav un nav nepieciešams. Sliekšņi ir veseli. Vienīgi aizmugurējā bampera metāla mala zem āķa ir izrūsējusi (tipiskā vieta šim modelim). Pirms katras ziemas sezonas, kārtīgi notīru visu apakšu un apstrādāju ar Owatrol (uz lineļļas bāzes līdzeklis) un ļoti labi strādā pret sāļiem un jau esošu rūsas, neļauj tai iet tālāk. Kad pārstās līt lietus un būs sauss, safilmēšu apakšu. Ir vēl attēli un varu nobildēt/iefilmēt ko specifiskāk, bet par to privāti, šeit vairāk nevar ielikt.
Lielā missija šobrīd ir tajā, ka strādāju pilna laika darbu Norvēģijā un nav laika ņemt atvaļinājumu, lai brauktu uz Latviju un gari tirgotos. Tāpēc, viss tirgošanās process jāveic attālināti (foto, video, sazvani utml. ) un ja būs faktisks un reāls ņēmējs, atdzīšu un pārrakstīšu uz vetas. TA līdz aprīļa vidum un problēmām iziet nevajadzētu būt, ja nu kāds sīkums. Gultņus, bremzes un pirms TA izmantoju tikai vienu meistaru, Igoru pie Kalnciema tilta Rīgā. Čalis jau gadiem pārsvarā ar Toyota Land Cruiser strādā. Labi zināms meistars LC120 aprindās, arī manu autiņu zina, var pakonsultēties, ja nu kas. Orientējoši uz marta beigām varētu atdzīt uz Latviju.
Lūgums rakstīt uz norādīto epastu vai papildus numuru, (+47, Norvēģija), jo Latvijas numurs pārsvarā ir neaktīvs.
Регулируемый Эл. регулируемый Многофункциональный Спортивный С обогревом С памятью
Сидения
Эл. регулируемые С обогревом Спортивные Recaro Вентилируемые С массажем С памятью
Свет
Xenon Bi-xenon LED LED тормозной сигнал Дополн. стоп сигнал Противотуманные фары Омыватели фар Автомат. ближний свет Автомат. дальний свет Адаптивный дальний свет
Зеркала
Эл. регулируемые С обогревом Затемняющиеся Спортивные Эл. убирающиеся С памятью
Безопасность
ABS Центральный замок Сигнализация Имобилайзер Air-bag ESP ASR Маркировка
Hi-Fi
FM/AM CD CD changer DVD DVD changer MP3 USB SDcard HDD TV LCD Навигация Телефон Bluetooth Hands-free Subwoofer
Цена:
13 500 €*НДС включен, Новое авто покупалось в Латвии