Uzņēmums piedāvā:
-Profesionālu tehnisko nodrošinājumu pienākumu veikšanai;
-Apmācības profesionālo prasmju pilnveidošanai un attīstībai;
-Izaugsmes iespējas atbilstoši iniciatīvai un profesionālajam sniegumam;
-Draudzīgu atmosfēru un kolēģu atbalstu;
-Kopīgus uzņēmuma un komandas saliedēšanās pasākumus;
-Darba vietu Rīgā;
-Darba laiku no plkst. 09:00-17:30 darba dienās;
-Bezmaksas autostāvvietu pie biroja.
-Apmaksa 800-1100 euro neto;
Prasības:
-Zināšanas ar MS Excel un citām sistēmām;
-Iepriekšēja darba pieredze līdzīgu amata pienākumu veikšanā;
-Pieredze darbā ar ERP programmām;
-Precizitāte, augsta atbildības sajūta un pozitīva attieksme pret darbu;
-Latviešu, Angļu un Krievu valodas zināšanas.
-Labas datorprasmes (MS Office).
Darba pienākumi:
-Nodrošināt dokumentu eksportu plānošanas nolūkiem, iepirkumu sarakstu sagatavošanu un sekošanu līdzi noliktavas apjomiem uzskaites sistēmā ;
-Apstrādāt esošo dokumentāciju par noliktavas atlikumiem;
-Organizēt biroja darbu un koordinēt uzņēmuma iekšējos darbības procesus kas saistīti ar komponenšu iepirkumiem;
-Sniegt profesionālu atbalstu uzņēmuma darbiniekiem un vadītājiem viņu ikdienas pienākumu veikšanā.