Klientu iecienīts starptautisks lietoto apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmums
SIA Humana Latvia ar 23 mazumtirdzniecības veikaliem un vairāk kā 150 darbinieku lielu komandu šobrīd meklē:
BIROJA ADMINISTRATORI/-U
(ar pieredzi/zināšanām darbā ar sociālajiem tīkliem)
Novērtēsim, ja Tev piemīt:
- spēja organizēt biroja ikdienas darbu, rūpējoties gan par kolēģu, gan viesu labsajūtu birojā;
- vēlme aktīvi komunicēt ar uzņēmuma veikalu pārstāvjiem ikdienas jautājumu risināšanā, kā arī ceturkšņa preču pasūtījumu apkopošanā un izpildes nodrošināšanā;
- prasme veikt lietišķo saraksti, koordinēt ienākošos un izejošos telefonzvanus;
- spēja koordinēt reklāmas projektus, tajā skaitā sadarboties ar mārketinga aģentūrām reklāmas materiālu izstrādē;
- prasme uzturēt uzņēmuma mājas lapu, kā arī uzņēmuma sociālos tīklus, tajā skaitā, sagatavot aprakstus, vizuālos materiālus u. tml. ;
- spēja sagatavot atskaites, uzturēt klientu datu bāzi, tajā skaitā papildinot to ar jauniem ierakstiem;
- vēlme aktīvi iesaistīties biroja ikdienas darbā, gan asistējot uzņēmuma vadībai, gan palīdzot kolēģiem.
Ikdienas pienākumu veikšanā Tev palīdzēs:
- veiksmīga pieredze līdzīgā amatā/ līdzīgu pienākumu veikšanā vai teicama izpratne par veicamajiem pienākumiem;
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī spēja komunicēt angļu un krievu valodā, ņemot vērā, ka biroja administratorei jānodrošina saziņu ar grupas uzņēmumiem citās valstīs;
- zināšanas un/vai pieredze darbā ar sociālajiem tīkliem;
- pamatzināšanas lietvedībā;
- precizitāte un mērķtiecība, kā arī spēja strādāt intensīvi, vienlaicīgi vadot dažādus projektus.
No savas puses piedāvājam:
- dinamisku pilnas slodzes darbu mūsdienīgā birojā Rīgas centrā ar darba laiku katru darba dienu no pl. 9:00 – 18.00, piektdien līdz pl. 17:00;
- darba līgumu uz darbinieka ilgstošu prombūtnes laiku (ar iespēju pagarināt darba līgumu uz nenoteiktu laiku);
- starptautisku darba vidi, kurā augstu tiek vērtēta pašiniciatīva un sadarbība;
- draudzīgu komandu, vadības un kolēģu atbalstu, apmācību darba uzsākšanai;
- atalgojumu no EUR 1350 pirms nodokļu nomaksas (atalgojums atkarīgs no konkrētā kandidāta pieredzes), kā arī sociālās garantijas, regulāru atalgojuma pārskatīšanu un gada prēmijas atbilstoši rezultātiem;
- profesionālās attīstības iespējas;
- bezmaksas autostāvvietu pie biroja.
“Biroja administratore-/-s ir mūsu “uzņēmuma seja” – pozitīva/-s, laipna/-s un vienmēr izpalīdzīga/-s, palīdzot gan tuvākajiem kolēģiem birojā, gan arī kolēģiem veikalos un klientiem, kad viņi vēlas telefoniski vai elektroniski ko noskaidrot. Darbs ir daudzveidīgs un aktīvs, līdz ar to Tava ikdiena būs patiesi interesanta. Ja Tevi aizrauj ilgtspējīga mode, pievienojies mūsu komandai un sniedz praktisku ieguldījumu Latvijā 5.zaļākā zīmola HUMANA attīstībā. Bez tam, mūsu uzņēmuma peļņa tiek novirzīta starptautiskās organizācijas Humana People to People labdarības projektiem, līdz ar to Tavs darbs būs ar patiesi cēlu mērķi. Izklausās aizraujoši? .” Iveta, administratīvā direktore, Tava nākamā vadītāja
Kļūsti par mūsu jauno biroja administratoru/-i. Gaidām Tavu CV un pieteikuma vēstuli uz mūsu e-pastu vai WhatsApp. Darba uzsākšanas laiks – individuāli vienojoties.
Atbildi par konkursa rezultātiem sniegsim kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz darba interviju klātienē.
Sludinājums tiks dzēsts tiklīdz atradīsim jauno kolēģi.
Informējam, ka iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu pieteikumu SIA Humana Latvia personāla atlases procesa gaitā, saskaņā ar SIA Humana Latvia Personāla atlases privātuma politiku, ar kuras pilnu versiju varat iepazīties SIA Humana Latvia mājas lapā sadaļā Politikas.