Box Storage tika dibināts 2006. gadā un piedāvā lielāko pašapkalpošanās noliktavu servisu Baltijā. Mēs bijām pirmie, kas uzsāka pašapkalpošanās noliktavu pakalpojumus Latvijā un Baltijā. Pašlaik paplašinām savu darbību Latvijā un meklējam menedžeri, kas vadītu mūsu jauno filiāli Rīgā, Gunāra Astras 2B. BOX STORAGE nodrošina patīkamu vidi mūsu pakalpojumu izmantošanai, piedāvājot klientiem apsildāmas telpas, iekraušanas zonas zem jumta, piekļuvi 24/7, pieejamus ratiņus mantu pārvietošanai, liftus, kā arī menedžera atbalstu darba laikā.
Aicinām pievienoties mūsu BOX STORAGE komandai Klientu menedžeri.
No kandidāta sagaidām:
Atbildīgu attieksmi pret darbu;
Spēju patstāvīgi plānot un organizēt darbu, kā arī uzņemties iniciatīvu;
Spēju ātri un efektīvi risināt problēmsituācijas;
Pozitīvu un draudzīgu attieksmi pret klientiem;
Pieredzi darbā ar dokumentiem un labas datorprasmes;
Labas latviešu un angļu valodas zināšanas;
Vēlama pieredze mārketingā;
Vēlama pieredze darbā ar klientiem.
Darba pienākumi:
Saziņa ar potenciālajiem klientiem un atbalsta sniegšana esošajiem klientiem;
Dokumentu un informācijas plūsmas nodrošināšana uzņēmuma iekšienē un ar klientiem (līgumu slēgšana, atskaišu veidošana, e-pastu un rēķinu sagatavošana klientiem u. c. );
Dalība uzņēmuma darbības plānošanā un organizēšanā;
Iesaistīšanās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs;
Pašapkalpošanās noliktavas uzraudzība un tās darbības nodrošināšana.
Mēs piedāvājam:
Darbu augošā uzņēmumā ar iespējām paplašināt savu profesionālo pieredzi;
Mūsdienīgu tehnisko atbalstu veiksmīgam darbam un patīkamu darba vidi;
Konkurētspējīgu atalgojumu no 1200 līdz 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Plašāku informāciju par uzņēmumu meklē mūsu mājaslapā.