Tev ir iespēja kļūt par daļu no mūsu dinamiskās komandas.
Sakarā ar to, ka mūsu iepriekšējā biroja administratore veiksmīgi attīstījusi savu karjeru uzņēmumā un turpina darbu citā nodaļā, meklējam jaunu biroja administratoru/-i.
Šis amats ir lieliska iespēja iepazīt dažādus uzņēmuma procesus, jo ikdienā sadarbojies ar visām nodaļām, sniedzot kvalitatīvu atbalstu gan speciālistiem, gan vadībai. Ja esi organizēts/-a, komunikabls/-a un vēlies profesionāli augt, pievienojies mūsu komandai.
Darba pienākumu apraksts:
- Organizēt un koordinēt biroja ikdienas darbu;
- Biroja kārtības kontrole un uzturēšana;
- Birojam nepieciešamo materiālu, kancelejas preču, saimniecības preču utt. pasūtīšana;
- Atbalsts dokumentu sagatavošanā, reģistrēšanā;
- Atbalstīt vadību un kolēģus administratīvos jautājumos;
- Kvalitatīvas informācijas fiksēšana, nodošana atbistoši atbildīgajai nodaļai;
- Atbalsts uzņēmuma pasākuma organizēšanā, sadarbība ar personāla nodaļu;
- Prezentāciju sagatavošana;
- Komandējumu organizēšana;
- Atbalsts materiālu iepirkumu procesos.
Mēs piedāvājam:
- Iespēju darboties komandā, kas veido un attīsta gudro pilsētu nākotni;
- Attīstības iespējas;
- Atvērtu un ambiciozu komandu, kurā tiek atbalstītas jaunas idejas un iniciatīvas;
- Elastīgu pieeja darbam, mēs novērtējam rezultātus, atbalstām izaugsmi un piedāvājam iespēju pārskatīt atalgojumu atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem un progresam;
- Veselības apdrošināšanu;
- Darba vidi vienā no lielākajiem biznesa kvartāliem Latvijā Skanstes City;
- Elastīgu darba laiku;
- Bezmaksas autostāvvietu;
- Komandas pasākumus un dzimšanas dienas dāvanas.