No Zviedrijas. Lietots tikai saldūdenī. Viens īpašnieks kopš pirkta jauna. Latvijā ūdenī bija tikai vienu reizi-testa braucieniem. Ieziemota-visi dzesēšanas kanāli piepildīti ar antifrīzu.
Zviedrijas slēpošanas klubs pasūtījis jaunu šo kuteri ASV rūpnīcā. Ir arī emblēma ar kluba nosaukumu no ražotāja.
Speciāli ražota šim klubam kā atvieglinātā versija-bez lielās degvielas bākas un aizmugurējā krēsla. Bet tehniskajā pasē saglabātas 6 sēdvietas. Atvieglināts lai precīzāks un nemainīgāks ātrums trasē un treniņos. Ar šo dzenskrūvi kutera ātrums 75 km/h. Tā ka var braukt arī uz pēdām(bez slēpēm) aiz laivas :) daži vēl to prot :) Arī aizmugure tika pasūtīta bez sēdvietām jo slēpojot falle(striķis)tiek piesieta laivas vidus daļā pie stieņa un ja kāds gribētu sēdēt aizmugurē to nevarētu jo traucētu sēdošo galvas slēpotājam braukt slalomā(pāri viļņiem no vienas puses uz otru)
Bet protams katram savas vēlmes, ar ko papildināt laivu, citam vajag veikborda stieni, citam sauļošanās vietu aizmugurē vai vēl ko citu. To visu var aprīkot man zināmi meistari. Ja vajag varu ieteikt.
Papildus aprīkots ar kruīzkontroli-tas arī priekš nemainīga ātruma noturēšanas sacensībās un treniņos.
Motors ir ar degvielas iesmidzināšanu nevis karburātoru(tādi ir tikai 2gb Latvijā). Motors ar iešprici tērē uz pusi mazāk degvielu par karburātornieku. 20 gadus atpakaļ man bija tieši tāda pat laiva, tāpēc nopirku atkal tādu pašu, jo zinu tās ekonomiskumu. Mana laiva tērēja 17 l/h, bet čomam ar karburātoru 28-30 l/h.
Pārdodu jo policija man atņēma tiesības uz 5 gadiem(biju pie stūres ar promilēm). Būtu tiesības, tad kuteris netiktu piedāvāts pārdošanā, jo vēlreiz būtu grūti atrast šādu pro klases kuteri tik labā stāvoklī un cenā. No ASV viņus vairs nevar ievest jo CSDD likumi nezin kāpēc to neļauj, bet Eiropā tādas nepārdod. Tiem kam ir tādi kuteri tie brauc mūžīgi jo labākas vēl nav uzražotas(tieši pro slēpošanai šai ir vislabākais izsvarojums, gaita un korpus). Tāda jauna maksā 200 tūkstošus, bet korpusa forma nav mainīta kopš izstrādāja šo korpusu, jo šim modelim ir visi pasaules apbalvojumi un sertifikāti priekš oficiālajām sacensībām.
Amerikas sāļo okeāna ūdeni šis kuteris nav redzējis. Sālsūdens saēd visas ārējās detaļas un protams arī aizkaļķo un saēd motoru un dzesēšanas sistēmu no iekšpuses. Zinu pēc sava iepriekšējā kutera pieredzes un arī vairākiem paziņām bija lielas bēdas ar tiem no amerikas atvestajiem sāls ūdens kuteriem. (Pats arī pirku daudz jaunu detaļu savam iepriekšējam kuterim. Tas bija no ASV. ).
Bet šis kuteris kopš dzimšanas ir braucis pa Zviedrijas saldūdens ezeru un visas detaļas viņam ir kā jaunas.
Nu kaut kā tā. Zvaniet. Pastāstīšu vairāk.
Ā un nopirku jaunu gēla akumulātoru pa 380 eur. (tas kalpos 20 gadus).
Ā un no vecās laivas man ir palikuši 2 gb oriģinālie, ar ūdeni(300 litri) piepildāmie maisi. Tas domāts lai weikbordistiem būtu iespaidīgi liels vilnis lēkāšanai pāri tiem.
Piekabe ir oriģinālais (Ski Nautique) rūpnīcas ražojums. Nāk komplektā ar laivu. E-pastu nelasu.