Pārdodas restaurācijas projekts. Neskatiet vīru pēc cepures. Šobrīd motocikls izskatās pabriesmīgi un necili, bet kartīgi atjaunots oriģinalā veidolā šis ikoniskais firblade kļūs par vērtīgu eksemplāru kurš jau sobrīd maksā bargu naudu, piemēram, Anglijā. Un vairāk viņu nekļūst tā ka vērtība tikai augs.
Laika gaitā esmu iegādājis ļoti daudz dažādu detaļu, gan OEM, gan aftermarket lai pamazām motociklu pārvērstu par izskatīgu smukuli. Pagaidu galamērķis bija motocikls kā pēdēja bildē repsol krasojumā. Tas gan nav pats oriģinālakais veidols, bet vismaz daudz izskatīgāks par šī brīža izskatu. Kā arī tas nebija domāts projekta galamērķis. Vēlme bija uz ātru roku dabūt motociklu vizuāli baudāmu un pēc tam jau maksimāli OEM izskatā un stāvoklī.
Tam tika iegadāts:
Full afermartek fairing kits repsol krāsojumā.
OEM spoguļi
OEM priekšējais lukturis (dubultais)
OEM pagrieziena lukturi
OEM odometrs
+vēl daudz dažādu detaļu, gan lielākas, gan sīkas, kuras ilgi būtu jauzskaita šeit.
Būtībā cena ir norādīta tīri detaļu vērtība, pat mazāka.
Tehniskā nesen beidzās, rūc, brauc, bremzē, bet ir nianses kuras jānovērš lai mēģinātu iziet TA ja ir vēlme uzreiz dragāt. Pats nemaz nemeģināju jo bija doma pēc TA beigām vnk ārdīt un taisīt smukumu, taču sakarā ar laika trūkumu nolēmu izlikt uz pardošanu, mazums kādam entuziastam ar zelta rokām iekrīt acīs šis ikoniskais motocikls. Kurš saprot, tas novērtes, kurš nesaprot tam vnk nav lemts.
Cena norādīta, ar pārdošanu nesteidzos, ja nepārdošu gan jau ka skrūvēšu pats.
Izskatu arī maiņu uz kādu citu motociklu sakot no 900kubiem ar TA lai varētu vnk braukt, jo tomēr apzinos ka projekts paliek projekts, viņus vairāk skrūve, pulē un čubinā neka brauc ar viņiem.
Ja ir interese, jautajumi utt tad droši zvaniet, rakstiet. Maiņas piedāvājumus vēlams sūtīt uz watsapu. Paldies.