-M54B30
-Maxx Ecu vadība
-Launch control
-Shiftcut
-Kalti klaņi
-Schmeidman izplūdes kolektors
-Custom dubultā izplūde ar xpipe
Dzinējs nobraucis 2500km pēc pārbūves. Jaunas šālles, eļļas sūknis, ķēdes, spriegotāji, gredzeni, galva 100% pārlasīta
Piedziņa:
-ZF 5speed ātrumkārba
-188 reduktors, 4.1 attiecību, būvēts pie RigaDiff ar diska tipu bloķi.
-Svaigs vienmasas sajūga komplekts
-NP enginering pašcentrējošais shifteris
Piekare:
-Visa piekare poli buksēs
-pastiprināts un atsvaidzināts aizm pusrāmis
-Bilstein B6 amortizātori
-Īsā stūres reika 2.5 lock to lock
-azmugurē pastiptinātas plaukta bukšu vietas
-regulējsmas apakšējās ķegas 3B motosport
-Svaigas bremzes ar EBC sporta bremžu klučiem
-NP engineering hidrauliskā rokas bremze
-Kevlāra dzinēja aizsargpanna
Auto 2024.gada rudenī pārkrāsots no tumši zaļas uz pelēku. 2023.gadā ievests no Vācijas oriģināli kā 325i. Rūsa bija tikai grīdā korķu vietās, kas tika salabots, pārējais super stāvoklī.
Super auto, lai cīnītos par TOP vietām Minirallijā vai Sprintos.
2024 Minirallijs Latvia posma 1.vieta 2wd rookie
2025.ziemas kausa TOP auto:
1.vieta 333 ziemas kausa sezonā RWD
1.vieta Kurzemes ziemas kausa sezonā RWD, RWD OPEN, 2wd sport klasē
4.vieta Rīgas ziemas kauss sezonā ar izlaistu posmu.
Papildus nekaulējoties ir iespējams līdzi dabūt skrūvējamo drošības karkasu.