-tas ir skaistums neaprakstāms (balts un stalts, retāk oranžs, praktiski viss oriģināls - lai gan laika zobs šur tur iekodis, nav ne sacūkāts, ne saķekavots, pat varēsi paklausīties kādu kaseti iekš reverse rds rādžika un palasīt rokasgrāmatu)
-tas ir WIE NEU (salons kā no konveijera 1996.gadā noripojis, tu neticēsi savām acīm)
-tas ir jauda (kad uzsnieg sniegs)
-tas ir uzticams (kopš 2021. gada katru mēnesi noripojam pa 1000-2000 km un ne reizi nav bijis, ka paliktu punktā A, B vai Ы vai starp punktiem)
-tas ir stils un prieks (džeki šitam līp klāt kā mušas pie medus, sīkie skrien pakaļ un rāda thumbs up)
-tas ir kluss, nav nekādi taisnie trubi un vēl kādas stulbības (jo kurš normāls gribētu veldzēties m43 simfonijā), tā ka pie kapiem var saules tīt un neviens mirons nepiecelsies, un zaļie onkuļi arī neatradīs ziemas nedarbos
-tas ir praktiskums (bez problēmām vienā reizē ir pārvietoti 5 pavļiki+L izmēra suns, vadāta dārza tehnika un mēbeles, braukts sēnēs un uz meetiem, gāzts gan pa trasi, gan uz baznīcu)
TLDR/ģela nopietna
E36 1.6 benzīns manuāls
Latvijā 3 gadus, pirms tam pa dzimto Vāciju.
Priekšā jaunas bremzes, restaurēts suports.
Jauns sajūga izspiedējgultnis.
Kaut kad mainīti motora spilveni, stūres pirksti, reduktorā eļļa, regulāri mainīta motorā eļļa un visi filtri. Degvielas filtrs. Eļļas filtra mājas blīve. Priekšā kreisais gultnis. Sametinātas visas slimās vietas.
Ja neskaita rūsu, īsti pat nav nekādu bēdu, vienīgi jāsamaina šofera pusē loga pacēlāja mehānisms.
Stāv uz hankook ziemenēm un kaltajiem style31, var sēst un gāzt.
Smukais numurs bonusā, došu vēl līdzi lūpu un vēl šo to.