Īpašnieks iznomā biroja telpas vēsturiskā ēkā, kas iekļauta Unesco Pasaules mantojuma sarakstā. Birojs sastāv no kabinetiem, atvērtā tipa telpām, palīgtelpām, virtuves un WC.
Piekļuve telpām nodrošināta gan caur galveno ēkas ieeju ar liftu, gan pa kāpnēm no Kr. Valdemāra ielas un Kalpaka bulvāra puses.
Attīstīta infrastruktūra un apkārtne;
Visi mūsdienu komunikāciju tīkli un sistēmas;
Pielāgojami telpu risinājumi – iespēja pielāgot telpas nomnieka vajadzībām;
Velonovietne iekšpagalmā;
Maksas pazemes autostāvvieta pāri ceļam;
24/7 piekļuve;
Koplietošanas telpas renovētas 2024. gadā.
Papildus izmaksas:
Apsaimniekošanas maksa: 1.50 €/m²;
Nekustamā īpašuma nodoklis: 0.88 €/m²;
Komunālie pakalpojumi pēc skaitītājiem vai proporcionāli telpu platībai.
Pieejamas telpas ar dažādiem plānojumiem un platībām.
The owner offers office premises in a historic building listed as a UNESCO World Heritage Site. The office consists of three meeting rooms, two open-space areas, a kitchen, storage, and WC.
Access to the premises is available through the main entrance with an elevator, as well as via staircases from Kr. Valdemara Street and Kalpaka Boulevard.
Well-developed infrastructure and surroundings;
All modern networks and systems;
Customizable office solutions – possibility to adapt the space to tenant’s needs;
Opportunity to display the tenant’s company logo on both sides of the façade;
Bicycle parking in the courtyard;
Paid underground parking across the road;
24/7 access;
Common-use spaces renovated in 2024.
Additional costs:
Management fee: 1.50 €/m²;
Real estate tax: 0.88 €/m²;
Utility services billed by meters or proportionate to the rented area.
Offices with various layouts and sizes are available.