- biroja darba nodrošināšana (tālruņa zvanu koordinēšana, viesu uzņemšana, saimniecisko jautājumu risināšana, dokumentu sagatavošana);
- korespondences saņemšana un apstrāde;
- ienākošo sarakstes kārtošana, reģistrēšana un arhivēšana.
Prasības kandidātam:
- plānot un veikt saimniecisko nodrošinājumu un funkcijas – saimnieciskos iepirkumus biroja darbībai (kancelejas preces, saimniecības u. c. preces);
- komunicēt ar klientiem, izzināt klienta vajadzības un/vai problēmas un piedāvāt tām risinājumu savas un uzņēmuma kompetences ietvaros;
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook) un biroja tehniku;
- spēja organizēt savu darbu patstāvīgi;
- precizitāte, komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta;
- sagatavot, noformēt, reģistrēt, uzskaitīt, sadalīt un nosūtīt dažāda veida dokumentus;
- prasme ievērot kārtību un secību;
- vismaz 1 (viena) gada pieredze administratīvā un lietvedības darba veikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Kompānija piedāvā:
Darba laiks: 09:00-18:00
- atalgojums (Bruto no 1257 līdz 1397);
- karjeras izaugsmes iespējas
- atsaucīgu kolektīvu;
- bezmaksas sporta nodarbības;
- labus darba apstākļus.
Darba vietas adrese: “Kalnciema Biroji” SIA, Lielirbes iela 1, Rīga.
Gaidīsim Jūsu CV no 09:00 līdz 18:00 uz zemāk norādītajiem kontaktiem.
Mēs novērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.