Darbs biroja administratorei/am jeb jaunākai/am personāla atlases speciālistei/am Rīgas centrā.
Darba pienākumi:
Saziņa ar kandidātiem, to atlase un piesaiste izmantojot dažādus resursus.
Sludinājumu noformējumu sagatavošana un izvietošana.
Pieteikumu ikdienas uzskaite, ievade un apstrāde pēc kandidātu piemērotības.
Veikt esošo/bijušo kandidātu uzrunāšanu - Tev noteikti jāpatīk komunicēt zvanos.
Un citi darba pienākumi saistīti ar amatu.
Piedāvājam:
Darba vietu Rīgas centrā ar pilnu slodzes darba laiku no 8:30 līdz 17:30 (var nedaudz grozīt darba laiku).
Veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada.
Draudzīgus, atsaucīgus, profesionālus kolēģus.
Darba samaksu: 1000 - 1300 EUR (pirms nodokļu nomaksas) + piemaksas, bonusus. Visas sociālās garantijas.
Profesionālo izaugsmi.
Sagaidām:
Uz rezultātu orientētu, aktīvu, enerģisku un rezultatīvu attieksmi.
Izcilas latviešu valodas, ļoti labas angļu valodas prasmes, vēlamas citu svešvalodu prasmes.
Teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes.
Spēja strādāt dinamiskā darba vidē.
Rūpīga, precīza un pedantiska attieksme pret ikdienas rutīnas darbiem.
Teicamas datorprasmes (MS Office).
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu. CV sūtīt uz e-pastu