Galvenie pienākumi:
- Uzņēmuma vadības asistēšana dažādu juridisko jautājumu risināšanā;
- Juridiska rakstura dokumentācijas (līgumi, iesniegumi, vēstules u. tml. ) izskatīšana un sagatavošana;
- Juridisko lietu virzības regulāra aktualizēšana, informācijas atjaunošana, rīcības plāna izstrāde;
- Vajadzības gadījumā uzturēt komunikāciju ar valsts institūcijām, pašvaldības iestādēm, pasūtītāju pārstāvjiem un citām iesaistītajām personām.
Prasības:
- Pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā 1 gads;
- Pieredze būvniecības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- Ļoti labas datora lietotāja prasmes;
- Zināšanas vai pieredze juridiskās dokumentācijas sagatavošanā un administrēšanā;
- Izcilas latviešu valodas zināšanas, vēlamas angļu un krievu valodas prasmes;
- Spēja patstāvīgi organizēt savu darbu;
- Augsta atbildības sajūta un precizitāte darbā ar dokumentiem;
- Pozitīva attieksme un prasme strādāt komandā.
Piedāvājam:
- Dinamisku darbu uz attīstību vērstā būvniecības uzņēmumā;
- Izaugsmes iespējas;
- Darbam nepieciešamās apmācības, atbalstu ikdienā un atsaucīgus kolēģus;
- Atalgojumu no EUR 1700 bruto mēnesī;
- Darba vieta Jaunmārupē, Mārupes novadā;
Ja esi ieinteresēts, SŪTI SAVU CV uz e-pastu.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba pārrunām.