SIA "Priva Com" aicina pievienoties komandai Biroja Administratoru/-I / Grāmatveža Palīgu/-Dzi.
Meklējam uzticamu un atbildīgu kolēģi ar organizatoriskām prasmēm un vēlmi darboties profesionālā vidē.
Galvenie pienākumi:
Darbs ar grāmatvedības programmu Horizon (noliktavas uzskaite, pavadzīmju izrakstīšana);
Dokumentu kārtošana, sastādīšana un uzturēšana atbilstoši lietvedības prasībām;
Pavadzīmju un citu ar preču apriti saistītu dokumentu izrakstīšana Horizon sistēmā;
Atbildēšana uz telefona zvaniem un e-pastiem;
Citu biroja administratīvo uzdevumu veikšana.
Prasības kandidātiem:
Pieredze biroja administrēšanā un darba organizēšanā;
Izpratne par dokumentu apriti, lietvedības prasībām un ar to saistītajiem procesiem;
Pamatzināšanas vai pieredze grāmatvedībā – darbs ar rēķiniem, pavadzīmēm, noliktavas uzskaiti u. c. ;
Labas prasmes darbā ar datoru (MS Office – Word, Excel, Outlook; internets; pieredze darbā ar programmu Horizon);
Precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja patstāvīgi organizēt savu darbu;
Pozitīva attieksme, labas komunikācijas prasmes, lojalitāte un elastība problēmsituācijās.
Mēs piedāvājam:
Stabilu un konkurētspējīgu atalgojumu;
Interesantu un dinamisku darbu;
Draudzīgu, atsaucīgu un profesionālu kolektīvu.